Tuesday 10 May 2011

Jentera yg mendampingku selepas alam persekolahan

~ PFS1390....Selepas tamat alam persekolahan...aku mula bekerja di sebuah kilang yg gajinya tidak lah terlalu tinggi...aku menyimpan impian untuk memiliki jentera model ini...aku menitikkan peluh mudaku pada waktu itu bekerja lebih masa selama 3bulan...hanya cuti seminggu sekali..
  Penat lelahku tidak terasa selepas aku berjaya memiliki jentera model ini...ku menjaga beliau mengalahkan diri aku sendiri...biaq aku xmakan..janji aku dapat menghiasi dirinya dengan benda baru...tp sayang..selepas 2 tahun beliau menabur bakti kepada ku....Beliau telah dicuri ketika aku tengah mencari rezeki....sungguh sedih hatiku,bagai tidak percaya...namun benda dh jadi..terpaksa la terima...tunggu je la duit insuran dia dapat kt aku...

No comments:

Post a Comment